Wednesday, October 18, 2017

Panik (panic)

Hade precis en panikattack när jag skulle över en bro. Med trafik undet och inga säkerhetsräcken.
Det hade varit det perfekta stället att ta livet av sig. Ångesten gjorde det svårt att andas och svårt att hålla mig på benen. Synen vart suddig och jag kände hur det började krypa i armar och ben när jag hyperventilerar och försökte få luft.
Rädslan för att jag skulle göra något sköljde över mig. Jag ville inte hoppa. Jag ville inte dö. Men rösterna sa mig något annat.

Trots det står jag här på andra sidan bron och försöker fortfarande andas.
Sen ska jag bara klara mig över bron på vägen hem...

English: 

Just had a panic attack when I was going over a bridge. With traffic under and no safety rails.
It would have been the perfect place to kill myself. The anxiety made it difficult to breathe and hard to stand on my legs. The sight was blurred and I felt how it began to tingle in my arms and legs as I hyperventilated and tried to get air.
The fear that I would do something rushed over me. I did not want to jump. I did not want to die. But the voices told me something else.

Nevertheless, I'm standing here on the other side of the bridge and still trying to breathe.
Then I'll just have to get over the bridge on my way home ...

No comments:

Post a Comment