Thursday, October 12, 2017

Avbokat ytterligare möten (canceled another appoitment)

Nu har man fått avboka ännu ett möte med min läkare, då min ekonomi är som sagt obefintlig.
Vi ska ändå försöka få igenom försörjningsstödet, så nu har papper skickats efter.
Skulle verkligen ha behövt ha ett samtal med min läkare för att hantera min paranoia...
Den tar i stort sett överhand. Till och med hemma, och värst när jag är ute. Kan inte skaka av mig känslan av att någon förföljer mig. Eller rädslan av att bli överfallen av en lönmördare.
Ni hör ju själva? Även om jag vet att dom här situationerna är ganska icke befogade, så känner jag ändå så i det fallet när jag är ute.

English: 

Now, I have canceled another meeting with my doctor, as my economy is non-existent.
We will still try to get through the supply support, so now paper has been sent.
Would really wanted to have a conversation with my doctor to handle my paranoia ...
It takes over. Even at home, and worst when I'm out. Can not shake off the feeling of someone stalking me. Or the fear of being assaulted by a assassin.
You hear yourself? Even though I know that these situations are quite unjustified, I still feel so in that case when I'm out. 


No comments:

Post a Comment