Friday, October 13, 2017

Jag ska försöka (I will try)

Det har varit en bra dag idag. Jag har till och med varit nere i tvättstugan och bokat tid. Alltså jag gick ut genom dörren utan mina "såkerhetsåtgärder".
Men nu, när man ska slappna av för att sova. Då smyger sig tankarna på. Och rösterna är nästintill outhärdliga. Dom vill att jag ska göra det jag tänker på. Det är väldigt lockande också. Och det skulle vara en smärtfri död.
Bara några meter ifrån mig...
Men jag ska försöka hålla mig här till min virkning och min musik.
Jag ska försöka.

English: 

It has been a good day today. I've even been downstairs in the laundry room and booked time. So I walked out the door without my "safteymeasures".
But now, when its time to relax to sleep. Then the thoughts crawls on. And the voices are almost unbearable. They want me to do what I'm thinking about. It's very attractive too. And that would be a painless death.
Just a few meters away from me ...
But I'll try to stay here with my chrocheing and my music.
I'll try.

No comments:

Post a Comment