Friday, January 04, 2019

Uppåtvarvad och trötthet (highspeed and tiredness)

Jag är uppåtvarvad på nätterna, tar medicin, sover hela dagarna. Och sen börjar det om igen. Har även försökt ta medicin tidigt på kvällen men det funkar inte.
Får ringa samtal till psykiatrin om det inte blivit bättre inom en vecka.
Får se om jag ens sover något inatt, med tanke på att jag somnade vid 5 i morse och jag känner mig så rastlös.

English: 

Im kinda manic during the night, I take medicin, sleep all day. And then its all back over again. I've also tried take the medicin earlier during the evening but it dosent work. 
I have to call the psychiatry if it dosent get better within a week. 
We'll see if i sleep tonight at all, considering i feel asleep around 5 in the morning and i feel so restless. 

No comments:

Post a Comment