Monday, January 14, 2019

Fortfarande hypoman (still hypomania)

Min hypomani har inte blivit bättre. Och jag har snabba växlingar (rapid cucling, och jag vet inte vad jag ska göra. Den här terminen i skolan har precis börjat, och jag har inte tid att vara borta från skolan under ett skov. Så jag får bara fortsätta ta medicin och hoppas att det hjälper.
Jag känner mig ganska lättiritterad mot en del folk också. Jag får ta medicin för den här veckan och så får jag se helt enkelt. Jag ska ringa min sjuksyrra från min gamla psykiatri, då jag inte haft något samtal än hos den nya.


English:

The hypomania hasent gotten better. I have like rapid cycling, and i dont know what to do. This semester of school has just started and i cant aford to be away from school in an episode. So i'll just have to take medicine and hope it works.
I feel kinda ficery also against some people. I'll take medicine for this week and we'll see. Im gonna call my nurse from the old pshyciatry also, cuz i havent be inscribed to my new one yet.

No comments:

Post a Comment