Monday, December 31, 2018

Nyår (New year)

Hade mitt personliga nyår den 29, då jag firade ett år som självskadefri och överlevt ett år till. Så det firade jag.
Tröttheten kommer och går.
Inatt tex så sov jag bara några timmar, och jag kände mig uppåtvarvad men det var för sent att ta medicin, om jag inte hade velat sova hela nyår. Så idag blir det att dricka lite vin och äta gott, och titta på film med *

English:

Had my personal New Year on 29, when I celebrated a year as self-harmless and survived another year. So I celebrated. The tierdness comes and goes. Tonight, for example, I only slept for a few hours, and I felt kinda manic but it was too late to take medication, if I dident wanted to sleep the whole New Year. So today it will be to drink some wine and eat well, and watch movies with * 

No comments:

Post a Comment