Monday, December 10, 2018

Flyttat in (moved in)

Nu har vi flyttat in och börjat packa upp saker. Det fattas en del möbler, men det kommer med tiden.
Känns lite ensamt här, då det är en timme (med bil) från vänner och familj, men det tar nog lite tid innan man kommer in i allting här. Och rutinerna är helt åt helvete eftersom man anpassat sig efter *s föräldrar, och deras sovrutiner. Det var också kaos här med kartonger och sopsäckar överallt, men nu har det mesta sorterats in i vårat förråd och tvättning av kläder pågår, och det som är rent har lagts i garderob och byrå, så det blir riktigt snyggt här snart.
Jag är överlycklig att vi äntligen fått vårat eget ställe!

För övrigt så har jag börjat äta d-vitamin på lite starkare dosering sen en månad tillbaka, för att förebygga depression. Och jag känner personligen att jag blivit mycket piggare och mer alert sen dess, och min sjuksyrra höll med mig om att d-vitamin kan påverka många psykiatriska diagnoser (enligt studier). Så får hoppas det funkar som det ska.
Snart ska jag kontakta min mya psykiatri också och boka en tid.
Och min mens BORDE komma om 8 dagar (hoppas jag).

English:

Now we have moved in and started packing things up. We are missing some furniture, but it will come over time.
Feel a bit lonely here, since it's an hour (by car) from friends and family, but it takes some time before we get into everything here. And the routines are completely out of order because I have adapted to * s parents, and their sleep routines. There was also chaos here with cardboard boxes and plastic bags everywhere, but now it's mostly sorted into our storage room and washing clothes is going on, and what's clean has been put in the wardrobe and drawers, so it will be really nice here soon.
I'm delighted that we finally got our own place!

By the way, I have started eating vitamin D at a slightly stronger dose for a month back to prevent depression. And I personally feel that I've become much more alert and feel healthier since then, and my nurse agreed with me that vitamin D can affect many psychiatric diagnoses (according to studies). So, hope it works as it should.
Soon im gonna contact my new Pshyciatry and bok an apointment.
And my period SHOULD apear in 8 days (i hope). 

No comments:

Post a Comment