Monday, June 03, 2019

Symptom och psykiskt mående (symptoms and mentaly mood)

Jag känner mig fortsatt gravid med olika symptom som tyder på det. Nu har jag gjort två olika gravtest vid olika dagar och jag är osäker på resultat. Det visar svaga linjer av positivt, men jag vet inte om det är falskt positivt för att jag får för mig att jag ser svaga streck.
Jag får se till att testa mig igen om en vecka och se vad resultatet blir.
Jag ska till gynekologen om ca två veckor av en annan annledning, så får ta upp det då att jag känner mig gravid.

Utöver det så har jag fortsätta besvär av "hallucinationer" och hypomanisk mående som gör mig väldigt energifylld till nivån att jag är rastlös när jag sitter still. Men även ångesten är ökad. Och jag har stundvis svårt att skilja mina hallucinationer från verkligheten då det är oftast i situationer när andra pratar med mig i verkligheten.
Min läkare rekommenderade att jag ska börja med mediciner igen under ett telefonsamtal, och jag gick motvilligt med på det. Eftersom det är inte bra att jag är gräns psykotisk och hallucinationerna skrämmer mig en del.
Så nu har jag börjat med svag dos av medicineringen för att se om det hjälper något.

Utöver det går det bra på jobbet. Det känns super bra även om jag inte alltid mår bra på jobbet med mitt eget bagage, men jag skjuter det åt sidan när jag är där. Jag är inte där för mitt mående utan för att hjälpa mina kunder

English: 

I still feel pregnant with different symptoms suggesting it. Now I have done two different pregnancy tests on different days and I am uncertain about results. It shows weak lines of positive, but I do not know if it is false positively because I get to see that I see weak lines.
I'll get to try again in a week and see what the result is.
I am going to the gynecologist in about two weeks of another annoyance, so may take it up then that I feel pregnant.

Besides that, I have continued trouble with "hallucinations" and hypomanic thinking that makes me very energetic to the level that I am restless when I sit still. But even the anxiety is increased. And I sometimes find it difficult to distinguish my hallucinations from reality as it is usually in situations when others talk to me in reality.
My doctor recommended that I start medication again during a phone call, and I reluctantly agreed to it. Because it is not good that I am a limit psychotic and the hallucinations scare me a lot.
So now I have started with a weak dose of medication to see if it helps.

Besides that, it works well at work. It feels super good even though I don't always feel good at work with my own bagage, but I shoot it aside when I'm there. I am not there for my purpose but for helping my customers

No comments:

Post a Comment