Saturday, June 22, 2019

Form av Anfall (Some form of Attack)

Ja, ikväll fick jag reda på hur dåligt man kan må och hur utsatt man verkligen kan vara. Jag fick något form av anfall på jobbet. På akuten sa dem att det var panikångest, men jag har aldrig tidigare upplevt sådant här vid panikångest. Det tjöt i öronen, synfältet vart svart utöver blinkande ljus och mitt huvud och arm rörde sig av sig själv i krampande rörelser, och jag var fullt medveten bara att jag inte kunde göra något.
Kollegorna skickade mig direkt till akuten och fick dock vänta fint på en läkare. Klart dem säger panikångest när dem inte hittar något fel efter 5 timmar.

English: 

Yeah, tonight I found out how bad you can feel and how exposed you can really be. I got some kind of attack at work. In the emergency room, they said that it was a panicattack, but I have never before experienced things like this during a panicattack. It rang in the ears, the field of vision was black in addition to flashing lights and my head and arm moved by themselves in convulsive movements, and I was fully aware that I could not do anything.
The colleagues sent me directly to the emergency room and got to wait for a doctor. Clearly they say panicattack when they find no fault after 5 hours.

No comments:

Post a Comment