Tuesday, April 23, 2019

Hypoman igen (hypomaniac again)

Helt plötsligt känns det som att jag börjar bli hypoman. Jag har fått världens plugg-besatthet. Och jag brukar kanerlasiera min hyperaktivitet i effektiva saker såsom plugg eller städning eller att jag packar upp.
Kan ha med sömnbrist att göra också och att det varit så mycket idag att göra som triggar min hypomani.
Ingen idé att jag sätter mig med plugget nu såhär på kvällen för då triggar jag det mer. Jag ska ta det lugnt nu och jag ska sova inatt. 

English: 

All of a sudden i feel like im going hypomanic again. I have like a bsession with studying. And i often is good at channel my hyperactivity in effective stuff like studying or cleaning or unpackning stuff.
Maybe this have to do with sleeplack and the fact that its been a lot lately that triggers the hypomania.
Its no idea that i start studying now thisd late cuz the i will probably triger the hypo even more. I will force myself to take it easy now and get some sleep tonight. 

No comments:

Post a Comment