Tuesday, February 06, 2018

Press (pressure)

Känns som om hjärtat slår hårt mot revbenen, när jag egentligen vet att pulsen är i lagom nivå. Det gör ont i bröstkorgen och andningen är ansträngd. Men lite till. Om jag bara pressar mig lite till, så är jag  snart klar.
Snart får jag en paus i vardagen. Snart kan jag ta en paus och andas ut. Bara lite till...
Det är så mycket med plugget att jag måste hoppa över sömn och medicin vissa nätter för att hinna med. Kanske har jag valt fel ändå? Eller är det bara JAG som inte klarar av det här? Vet att jag leker ryska roulett med mitt liv här när jag mixtrar såhär. Jag torterar mig själv medvetet. Men... Bara lite till, sen är jag klar. För stunden

English: 

Feels like the heart is striking against the ribs, when I really know that the pulse is at the right level. It hurts in the chest and breathing is strained. But a little bit more. If I'm just pushing it up, I'll be done soon.
Soon I'll have a break in everyday life. Soon I can take a break and breathe out. Just a little bit more ...
There is so much with the studies that I have to skip sleep and medicine some nights to get along with. Perhaps I have chosen wrong anyway? Or is it just me who can not handle this? Know that I play Russian roulette with my life here when I mix this way. I torture myself consciously. But ... Just a little bit longer then I'm done. For the moment

No comments:

Post a Comment