Thursday, February 22, 2018

jag är utmattad? (im exhausted?)

Jag är så utmattad. Jag gör inte mycket om dagarna även om jag hade planerat så mycket för dom här veckorna då jag är utan studierna. Jag hade planerat att jag skulle uppdatera min hjärna med dom tidigare kurserna, eftersom det känns som om allting har försvunnit i huvudet, så jag behöver en uppdatering. Sen har jag planerat massvis med virkningen. Mycket kvar där att göra innan min brudtärnas babyshower.
Och sen är det webbutbildningar i studierna som ska göras.
Och det enda jag gör är att sova. Jag sover i stort sett när jag får chansen till. Och mycket dessutom.
När jag vaknar så känner jag mig passiv och trött och glädjelös.
Fattar inte vad det är med mig.
Känner mig inte ens deprimerad. Bara ångestfylld ibland.

English: 

I'm so exhausted. I do not do much about the days even though I had planned so much for these weeks when I am without the studies. I had planned to update my brain with the previous courses, because it feels like everything has disappeared in my head, so I need an update. Then I have planned a lot with the chrocheing. Much left there to do before my bridesmaid baby shower.
And then there are web courses in the studies to be done.
And all I do is sleep. I sleep as much as I get the chance. And much more.
When I wake up, I feel passive and tired and not joyful.
Does not know what it's wrong with me.
Do not even feel depressed. Just anxious sometimes.

No comments:

Post a Comment