Thursday, September 19, 2019

Fuck off (Fuck off)

Jag blir så frustrerad!
Jag har varit sjukskriven nu över en månad och jag får ingen ekonomisk ersättning över huvudtaget! Inte från försäkringskassan och inte från socialförvaltningen heller. Dem tycker att jag ska skilja mig så får jag pengar annars kan ju min man försörja mig enligt dem. Är vi tillbaka på 1850 talet?!
Jag har gråtit och gråtit och klöst mig under lång tid nu.
Min man fick ta ett lån för att vi skulle kunna betala hyra och mat.
Helt sjukt att man inte ska få hjälp i ett välfärdssamhälle. Fuck off.
Och nu har jag fått sparken dessutom pga min psykiska ohälsa. Så jävla lämpligt. 

Ps. Min man skaffade mig en liten kattunge när jag kom hem från avdelningen (vilket han säger att han inte skulle gjort om han visste att vi skulle få sådana här problem)

English: 

I get so frustrated!
I have been on sick leave for over a month now and I do not receive any financial compensation at all! Not from the Social Security Office and not from the social services either. They think I should get divorced so I get money otherwise my husband can support me according to them. Are we back in the 1850s ?!
I have been crying and crying and scratching myself in panic for a long time now.
My husband had to take out a loan so we could pay rent and food.
Absolutely sick that you should not get help in a welfare society. Fuck off.
And now I have also been fired because of my mental illness. So fucking appropriate.

Ps. My husband got me a little kitten when I got home from the ward (which he shouldent have if we knew we should get this kind of problem)

No comments:

Post a Comment