Friday, May 10, 2019

Avtal! (Agreement!)

Nu har jag skrivit avtal! Jag har ett jobb!
Berättade även att jag är tillgänglig redan nu för jobb, då läraren behöver tid på sig att rätta våra uppgifter osv innan examen.
Så jag går på intro redan den 20: onde.

Jag är ganska så orolig också, eftersom jag sista tiden har glömt mina p-piller vid flera olika tillfällen. Det här känns ju inte lovligt direkt.
Vi får se om min mens dyker upp om 2 veckor ca.
Jag tror också att jag psykar mig själv, jag känner att jag har en del graviditets-symptom också, och enligt min beräkning är jag i ca v 3 om jag är gravid. Då borde man ju kanske ha symptom egentligen, men jag kan ju inbilla mig också eftersom jag är nojjig. Får se om min mens dyker upp. 

English:

Now I have signed an agreement! I have a job!
Also told her that I am available now for jobs, since the teacher needs time to correct our tasks etc. before graduation.
So I go on intro already on the 20th.

I'm pretty worried too, because lately I have forgotten my birth control pills on several different occasions. This doesn't feel legal right away.
We'll see if my period pops up in 2 weeks approx.
I also think that I am pshycing myself, I feel that I have some pregnancy symptoms as well, and according to my calculation I am in about v 3 if I am pregnant. Then maybe I should have symptoms really, but I can imagine myself because I am kinda worried. May see if my period shows up.

No comments:

Post a Comment